Ta strona używa ciasteczek (cookies). Są one niezbędne do jej prawidłowego działania. Dowiedz się więcej Rozumiem

Centrale telefoniczne

Centrala telefoniczna IP to centrala wykorzystująca internetowy protokół komunikacyjny IP, umożliwiający korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP.

Nowoczesna technologia centrali telefonicznej IP to połączenie niedrogich rozwiązań i najwyższej, cyfrowej jakości systemów sieciowych. Zaawansowane technologicznie rozwiązania VoIP, sprzyjają rozwojowi i unowocześnieniu systemów telekomunikacyjnych firm, które pragną profesjonalnie i bezproblemowo porozumiewać się ze swoimi klientami lub partnerami biznesowymi. Centrale telefoniczne IP dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klientów.

To modułowe, abonenckie centrale telefoniczne, których konstrukcja umożliwia rozbudowę, w ramach rozwoju firmy, o kolejne linie telefoniczne miejskie i wewnętrzne oraz inne w miarę potrzeb. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP. W przypadku, gdy firma posiada rozbudowaną sieć telefoniczną z pewnością przydadzą się szerokie funkcjonalności centrali telefonicznej IP współpracującej z technologią VoIP oraz tradycyjną siecią PSTN. Centrale telefoniczne IP zapewniają niezawodną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Centrala telefoniczna IP oferuje zaawansowane funkcje:

  • Dopasowanie do infrastruktury klienta.
  • Możliwość zarządzania użytkownikami.
  • Nagrywanie prowadzonych rozmów telefonicznych.
  • Automatyzacja procesu obsługi klienta przy wykorzystaniu drzewa IVR.
  • Zdalne zarządzanie przez aplikację internetową.
  • Nieograniczona ilość numerów wewnętrznych w rozproszonych lokalizacjach.
  • Zracjonalizowanie wydatków na połączenia telekomunikacyjne (np. darmowe rozmowy pomiędzy numerami wewnętrznymi).
  • Poczta głosowa.
  • Budowa nowoczesnej sieci telefonicznej, którą można szybko i łatwo rozbudować.

W ofercie OneFone dostępna jest stacjonarna centrala telefoniczna IP, jak również Wirtualna Centrala abonencka VPBX.

Jak to działa?

 

 

Wirtualna Centrala VPBX

Wirtualna Centrala VPBX OneFone jest kompletnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym dla firm. VPBX OneFone to nowy wymiar centrali telefonicznej i wyższy poziom komunikacji, który doskonale sprawdza się zarówno w przypadku małych, średnich czy dużych firm, posiadających rozproszone lokalizacje, jak i korporacji. Wirtualna Cetrala VPBX korzysta z opartych na standardzie SIP telefonów IP, portów SIP oraz bramek VoIP, aby dostarczyć klientom kompleksową usługę PBX.

Wirtualna Centrala VPBX pozwala na równoległe użytkowanie telefonów podłączonych do tradycyjnych linii miejskich, jak również telefonów internetowych. VPBX OneFone służy do sterowania ruchem połączeń telefonicznych pomiędzy siecią PSTN lub ISDN i wewnętrzną siecią telefoniczną. Użytkownicy VPBX OneFone mogą realizować połączenia telefoniczne między sobą, a także wspólnie użytkują jedną lub kilka linii telefonicznych PSTN/ISDN zewnętrznych do wykonywania zewnętrznych rozmów telefonicznych.

VPBX (ang. Virtual Private Branch Exchange) – abonencka centrala telefoniczna wykorzystująca protokół IP. Centrala VPBX OneFone to najnowocześniejsza i następna po analogowych i cyfrowych generacja central telefonicznych. Dzięki technologii IP możliwe jest wykorzystywanie w komunikacji dodatkowych funkcjonalności i pełnych możliwości publicznej sieci Internet.

Wirtualna Centrala VPBX OneFone w przypadku firmy posiadającej rozproszone lokalizacje (oddziały), integruje wszystkie telefony w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją abonentów wewnętrznych dla całej firmy. Wszystkie wewnętrzne połączenia telefoniczne realizowane w ramach wirtualnej centrali telefonicznej są darmowe. Obsługując telefony VoIP, stacjonarne i GSM możesz realizować połączenia tak, jakby to były połączenia wewnętrzne. Bariera geograficzna przestaje istnieć dzięki wykorzystaniu sieci Internet. Wirtualne centrale IP PBX dają szersze możliwości integracyjne oraz oferują więcej funkcjonalności.

 

Jak to działa?

Korzyści naszej oferty

Optymalizacja kosztów

Firma nie inwestuje w kosztowny, stacjonarny sprzęt, wirtualnej centrali nie trzeba nigdy wymieniać na nową, ponieważ jest wciąż aktualizowana, może funkcjonować w każdym z oddziałów, bez konieczności inwestowania w  osobne, stacjonarne centrale, a wszystkie wewnętrzne połączenia telefoniczne realizowane w ramach wirtualnej centrali telefonicznej są darmowe.

Mobilność

Wygodna praca zdalna, dzięki numerom wewnętrznym z każdego miejsca.

Wysoka dostępność

Redundancja na poziomie 99,99%.

Elastyczność

Możliwość dostosowania do potrzeb firmy, skalowanie jest możliwe w kilka minut.

Przeniesienie numeru

Możliwość szybkiego i prostego przeniesienia numeru od dotychczasowego operatora, możliwość zachowania wszystkich numerów lokalnych, również w oddziałach firmy.

Usługi dodatkowe

Szeroki wachlarz funkcjonalności w elastyczny sposób dobrany do potrzeb klienta.

Wsparcie techniczne

Monitoring i pomoc techniczna 24/7.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest Wirtualna centrala IP PBX?
Odp. To centrala telefoniczna dająca pełną kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie.
Czy mogę przenieść swój dotychczasowy numer do OneFone?
Odp. Tak, istnieje możliwość przeniesienia numeru w całej Polsce od wszystkich krajowych operatorów. Wystarczy zadzwonić na nasz numer Biura Obsługi Klienta  i nasi specjaliści dopełnią w Twoim imieniu wszelkich formalności.
Czym różni się Wirtualna centrala IP PBX od stacjonarnej centrali IP?
Odp. W przypadku wirtualnej centrali IP PBX cała odpowiedzialność za utrzymanie i serwis centrali leży po stronie OneFone. Wirtualna centrala IP PBX nie wymaga zakupu sprzętu ani dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Istnieje możliwość zachowania wszystkich numerów lokalnych, również w oddziałach firmy i przeniesienia dotychczasowych numerów telefonów stacjonarnych od obecnego operatora telekomunikacyjnego do OneFone.
Jak długo trwa przeniesienie numeru?
Odp. Wszystko zależy od formy i trybu złożenia wniosku. W przypadku, gdy łączy Państwa z dotychczasowym Operatorem umowa terminowa, proces przeniesienia będzie trwał dłużej. Natomiast, gdy mają Państwo numer pre-paid (na kartę) lub umowę na czas nieokreślony, proces przeniesienia może trwać krócej. Standardowo od 7 do 30 dni, w ekstremalnych przypadkach 2 dni.
Czy przeniesienie numeru będzie się wiązało z dodatkowymi kosztami?
Odp. Nie, przeniesienie numeru telefonu do OneFone jest bezpłatne. Nie są pobierane z tego tytułu żadne opłaty.
Jakie dokumenty muszę posiadać w przypadku przeniesienia numeru do OneFone?
Odp.

Dokumenty wymagane od klienta biznesowego:

  • dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia umowy;
  • zaświadczenia o numerach REGON i NIP;
  • wpis do CEIDG w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej;
  • wpis do KRS w przypadku spółek prawa handlowego;
  • wniosek o przeniesienie numeru;
  • oświadczenie NP, Umowa, Pełnomocnictwo – wzory dokumentów dostępne są na naszej stronie internetowej;
  • ostatnia faktura.

Czy rozwiązania stosowane przez OneFone są bezpieczne?
Odp. Tak, stosujemy najwyższe normy bezpieczeństwa oparte o szyfrowaną transmisję danych.

Copyright 2024 by OneFone S.A.
All rights reserved.
Design: cary.pl / Code: getron.pl