Ta strona używa ciasteczek (cookies). Są one niezbędne do jej prawidłowego działania. Dowiedz się więcej Rozumiem

Obsługa ruchu wychodzącego

Dzięki Platformie Głosowej OneFone istnieje możliwość taryfikowania klienckiego ruchu wychodzącego po stawkach OneFone, nawet pomimo istniejącej umowy lojalnościowej z innym operatorem.

Poprzez to rozwiązanie w znaczący sposób obniżeniu ulegnie rachunek za połączenia wychodzące. Usługa Platformy Głosowej OneFone jest w pełni bezpieczna i daje firmie jeszcze większe bezpieczeństwo telekomunikacyjne. Dzięki naszym rozwiązaniom, każdy Klient zachowuje możliwość wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych za pośrednictwem swojego dotychczasowego numeru telefonu. Dla Klientów dzwoniących i osób wykonujących połączenia nie będzie żadnej zauważalnej różnicy.

Oferta

 
Cena za minutę połączenia z numerami stacjonarnymi0,15 zł netto
Cena za minutę połączenia z numerami komórkowymi0,25 zł netto

 

 

Jak to działa?

Korzyści naszej oferty

Redukcja kosztów

Znaczne obniżenie rachunków za połączenia wychodzące, nawet do 50%.

Wysoka dostępność

Usługi są dostępne 24/7, redundancja na poziomie 99,99%.

Bezpieczeństwo

Usługa ta jest w pełni bezpieczna i daje firmie jeszcze większe bezpieczeństwo telekomunikacyjne.

Zachowanie numeru

Klient zachowuje dotychczasowy numer.

Wsparcie techniczne

Monitoring i pomoc techniczna 24/7.

Najczęściej zadawane pytania

Czy w razie awarii OneFone będzie mi działał telefon?
Odp.

Tak, w razie awarii usługi oferowanej przez OneFone Twój telefon nadal będzie działał, bowiem alternatywnie będzie można skorzystać z dotychczasowej linii telefonicznej.

Czy potrzebuję nowego telefonu decydując się na usługi OneFone?
Odp.

Nie, ponieważ urządzenie abonenckie OneFone zostanie podłączone do centrali abonenckiej klienta i autmatycznie będzie kierować ruch wychodzący do platformy OneFone.

Czy mój dotychczasowy numer ulegnie zmianie jak przejdę do OneFone
Odp.

Nie, dzięki naszym rozwiązaniom, każdy klient zachowuje możliwość wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych za pośrednictwem swojego dotychczasowego numeru telefonu. Dla klientów dzwoniących i osób wykonujących połączenia nie będzie żadnej zauważalnej różnicy.

Czy rozwiązania stosowane przez OneFone są bezpieczne?
Odp.

Tak, stosujemy najwyższe normy bezpieczeństwa oparte o szyfrowaną transmisję danych.

Copyright 2020 by OneFone S.A.
All rights reserved.
Design: cary.pl / Code: getron.pl