Polityka prywatności
Przetwarzanie Danych osobowych.
Pragniemy zapewnić, że traktujemy Państwa Dane osobowe ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych i prywatności. Niniejsza polityka prywatności (zwana dalej „Polityką”) opisuje, w jaki sposób pozyskujemy i przetwarzamy Państwa Dane osobowe, podczas korzystania i dostarczania naszych produktów i usług.
Administratorem danych osobowych podanych przez Państwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) jest OneFone Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Lwowska 31/201, 56-400 Oleśnica (dalej OneFone SA) zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000550474, REGON 361148214, NIP 5272733067, z kapitałem zakładowym w kwocie 1 060 003,00 złotych.
Każdy z Państwa ma prawo dostępu do treści podanych danych osobowych, prawo do ich poprawiania, uzupełnienia oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i ich usunięcia, zwracając się w tym celu do OneFone SA.
Jakie dane są gromadzone przez OneFone SA?
Ze względu na charakter naszych usług i produktów możemy gromadzić następujące Dane osobowe pod warunkiem powiadomienia lub uzyskania zgody klienta w stosownych przypadkach:
- Dane kontaktowe, tj. informacje umożliwiające identyfikację i kontakt z klientem. Te informacje obejmują imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, nazwę użytkownika i hasło, a także inne Dane kontaktowe pozyskiwane bezpośrednio od klienta.
- Informacje o koncie, tj. informacje, które nam Państwo przekazują, aby korzystać z naszych usług, takie jak informacje o koncie bankowym, adres do faktury oraz kontaktowania się z nami w celu uzyskania informacji o naszych produktach i usługach.
- Informacje o usługach, tj. informacje niezbędne do świadczenia Państwu naszych usług.
- Ogólne informacje o użytkowaniu, tj. informacje generowane przez Państwa podczas korzystania z naszych produktów i usług, przykładowo korzystania z naszych usług telefonicznych i internetowych oraz odwiedzania naszej strony internetowej.
- Inne dane osobowe, tj. informacje, które możemy uzyskać zgodnie z obowiązującymi przepisami z ogólnie dostępnych źródeł albo agencji analiz zdolności kredytowej. Możemy także gromadzić przekazywane przez Państwa Dane osobowe innych osób.
W jaki sposób OneFone SA wykorzystuje zgromadzone Dane osobowe?
Dane osobowe przetwarzane są przez OneFone SA w celu świadczenia Usług, obsługi procesu Rejestracji oraz w celu zawarcia i wykonywania umów o Usługi i obsługi reklamacji.
Rejestrując konto w OneFone SA możecie być Państwo pewni, że Dane osobowe pozostaną bezpieczne. OneFone SA używa ich wyłącznie do celów księgowych oraz prowadzących do wywiązania się z umowy. Nie udostępnimy Państwa Danych osobowych podmiotom trzecim. Nasi Klienci mogą być natomiast umieszczeni na naszej liście referencyjnej, o ile nie wyrażą sprzeciwu. Wpis w liście referencyjnej obejmuje tylko i wyłącznie nazwę firmy lub imię i nazwisko właściciela firmy. Dane osobowe przetwarzają przeszkoleni pracownicy.
OneFone SA automatycznie pobiera dane techniczne Klienta, w szczególności takie jak: używany protokół internetowy, IP urządzenia, system operacyjny, typ przeglądarki, liczba odwiedzin witryny oraz adresy odwiedzanych stron internetowych. Dodatkowo OneFone SA może przetwarzać dane eksploatacyjne lub informacje o lokalizacji urządzenia Klienta, za pomocą którego następuje dostęp do Usługi.
W jaki sposób OneFone SA zabezpiecza Dane osobowe?
OneFone SA dokłada wszelkich starań, aby chronić Państwa prywatność. Wdrożyliśmy rozwiązania chroniące Dane osobowe, które obejmują zabezpieczenia techniczne oraz odpowiednie zasady, w zależności od oferowanej lub świadczonej Klientowi usługi lub dostarczanego produktu. Rozwiązania te mogą obejmować między innymi hasła dostępu, szyfrowanie, ochronę antywirusową, zapory sieciowe, wykrywanie włamań i nieprawidłowości oraz kontrolę dostępu naszych pracowników. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez Klientów zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności.
Przechowujemy Dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne, aby zrealizować cele, dla których te Dane osobowe zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy wymagają ich dłuższego przechowywania.
Kontakt z OneFone SA odnośnie niniejszej Polityki prywatności:
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek uwagi lub pytania dotyczące niniejszej Polityki albo chcą Państwo uzyskać wgląd w zgromadzone przez nas Dane osobowe, prosimy skontaktować się ze Specjalistą ds. Prywatności pod adresem biznes(at)onefone.pl