Wsparcie
Rośnie uzależnienie firm i instytucji od systemów przesyłania, przechowywania i przetwarzania danych, co powoduje gwałtowny wzrost ryzyka związanego z bezpieczeństwem danych.
W takim przypadku niezbędne staje się wdrożenie kompleksowych systemów zabezpieczenia informacji. W tym celu firma OneFone proponuje usługi minimalizujące ryzyko potencjalnych strat.
Audyt telekomunikacyjny – to przede wszystkim optymalizacja kosztów, polega on na wszechstronnej analizie ekonomiczno-technicznej całej infrastruktury telekomunikacyjnej wykorzystywanej przez badany podmiot. Rozwiązanie to ma na celu zbadanie funkcjonalności, bezpieczeństwa i obniżenia kosztów systemu telekomunikacyjnego oraz wyciągnięcie wniosków w celu optymalizacji systemu.
Audyt telekomunikacyjny OneFone podczas wszechstronnej analizy całego systemu telekomunikacyjnego skupia się głównie na następujących obszarach:
- Infrastruktury technicznej – w głównej mierze weryfikacja działania systemu telefonii stacjonarnej i komórkowej, ocena stanu technicznego infrastruktury telekomunikacyjnej, identyfikacja zasobów niewykorzystanych, wyszukanie nadużyć wewnętrznych i zewnętrznych, wskazanie możliwości przebudowy, unowocześnienia i polepszenia funkcjonalności infrastruktury teletechnicznej, a także obniżenia jej kosztów eksploatacyjnych.
- Usług operatorskich – przede wszystkim analiza i przegląd umów z dostawcami telekomunikacyjnymi (telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, transmisji danych) i aktualnych taryf, analiza faktur od operatorów telekomunikacyjnych w celu oceny trafności doboru taryf i usług dodatkowych.
- Usług dodanych – analiza bieżących rozwiązań systemowych i stopnia ich przydatności, analiza struktury ruchu i transmisji danych, przegląd dokumentacji infrastruktury telekomunikacyjnej.
Audyt telekomunikacyjny zostaje zakończony przedstawieniem pełnego raportu zawierającego wnioski z przeprowadzonych działań, jak również sugerowane kierunki optymalizacji systemu telekomunikacyjnego. Po szczegółowym omówieniu raportu z klientem, zebraniu jego opinii, sugestii i zastrzeżeń, tworzymy odpowiedni scenariusz zmian systemu telekomunikacyjnego. Istnieje możliwość powierzenia nadzoru nad wdrożeniem zaleceń firmie OneFone. Wówczas jesteśmy obecni na każdym etapie wprowadzania zmian, negocjujemy oferty, dobieramy rozwiązania zgodne z sugestiami i oczekiwaniami klienta.
Korzyści naszej oferty
Redukcja kosztów
Optymalizacja kosztów operacyjnych, eliminacja niewykorzystywanych zasobów oraz długofalowy efekt optymalizacji systemu.Elastyczność
Zmiany dopasowane do potrzeb klienta.Bezpieczeństwo
Wzrost bezpieczeństwa systemu oraz wykrycie i eliminacja nadużyć wewnętrznych i zewnętrznych.Opcje dodatkowe
Doradztwo telekomunikacyjne – z racji szybko zmieniającego się rynku telekomunikacyjnego, coraz to nowych technologii, nowych usług i zwiększającej się liczby operatorów, proponujemy wsparcie w postaci doradztwa telekomunikacyjnego.
W ramach usługi doradztwa oferujemy:
- Usługi konsultingowe z zakresu obsługi prawnych zagadnień związanych z systemami telekomunikacyjnymi.
- Przedstawienie aktualnych rozwiązań rynku telekomunikacyjnego pod kątem usług i technologii.
- Analiza systemu telekomunikacyjnego i wskazanie rozwiązań w celu optymalizacji systemu.
- Weryfikacja rachunków od operatorów telekomunikacyjnych.
- Konsultacje ekspertów.
- Opracowanie procedur ułatwiających korzystanie z systemu telekomunikacyjnego.
- Rozbudowa systemu.
Outsourcing telekomunikacyjny – dynamicznie rozwijający się rynek telekomunikacyjny powoduje przekazanie odpowiedzialności za administrowanie systemu telekomunikacyjnego ekspertom w tej dziedzinie. Korzystanie z usług firmy zewnętrznej daje dostęp do wiedzy, popartej wieloletnim doświadczeniem, nowych technologii, procedur i zasobów. Firma OneFone zapewnia stałe świadczenie usług na wysokim poziomie, co pozwala przedsiębiorstwu skupić się na działalności podstawowej, tzw. „core business”. Usługa outsourcingu telekomunikacyjnego obejmuje: