Ta strona używa ciasteczek (cookies). Są one niezbędne do jej prawidłowego działania. Dowiedz się więcej Rozumiem

Wirtualna centrala abonencka

Wirtualna Centrala OneFone to system umożliwiający Operatorom sprzedaż usług telekomunikacyjnych  pod własną marką. Operatorzy, dostawcy Internetu lub innych usług mogą w prosty sposób wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii VoIP, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.

System autorskiej Wirtualnej Centrali OneFone oparty jest na rozbudowanej funkcjonalności, a także na wielu punktach wymiany ruchu głosowego z najważniejszymi krajowymi operatorami telekomunikacyjnymi, jak również międzynarodowymi. Jest to rozwiązanie umożliwiające sprzedaż usług głosowych w oparciu o najnowsze technologie.

Wirtualna Centrala OneFone daje Operatorom możliwość zarabiania na połączeniach przychodzących, wychodzących, na abonamentach i na szerokim wachlarzu funkcjonalności. Interfejs Wirtualnej Centrali OneFone dostępny jest na stronie internetowej, co daje możliwość łatwej, prostej i kompleksowej obsługi abonenta przenoszącego swoje usługi, począwszy od składania zamówień, modyfikacji oraz reklamacji, a nawet obsługi odpowiedzi na zamówienia. Operator może każdemu swojemu klientowi definiować oddzielne taryfy i abonamenty, a w razie potrzeby, także blokować prezentację numeru. Jedną z funkcjonalności jest możliwość przypisania każdemu klientowi panelu abonenckiego dla dostępu do bilingu on-line. Wirtualna Centrala OneFone umożliwia również prezentację statusów wykorzystanej numeracji, numerów przydzielonych, uruchomionych i wykorzystanych, wyświetla wszystkich zdefiniowanych oraz zalogowanych użytkowników.

Wirtualna Centrala OneFone została zaprojektowana i zbudowana w taki sposób, by zapewnić niezawodność działania usług, nawet w przypadku awarii jednego z elementów systemu. Podstawą jest serwerownia i serwery, które zostały odpowiednio przygotowane do nieprzerwanej i długotrwałej pracy. Wirtualna Centrala OneFone jest systemem skalowalnym, który pozwala na szybkie i proste podnoszenie przepustowości i odpowiednie dostosowanie się do potrzeb Operatora. Monitoring 24/7 zarówno systemu, jak i serwerów, pozawala na szybką reakcję w przypadku wykrycia awarii, co daje Operatorowi gwarancję ciągłej, nieprzerwanej pracy i korzystania z Wirtualnej Centrali OneFone.

W ramach Wirtualnej Centrali OneFone każdy Operator będzie mógł zrealizować następujące usługi:

  • Obsługę połączeń przychodzących i wychodzących.
  • Dodawanie i usuwanie użytkowników.
  • Przekierowanie połączeń.
  • Obsługę numeracji wewnętrznej i zewnętrznej  oraz przenośność numeracji abonenckiej.
  • Połączenia w jakości HD.
  • Przełączanie rozmowy – transfer ślepy i/lub transfer z zapowiedzią.
  • Billing on-line.
  • Poczta głosowa: Voice2Email / Email2Voice.
  • Usługi faksowe: Fax2Email / Email2Fax.
  • Blokada rozmów/wybranych kierunków dla wybranych użytkowników.
  • Blokada numerów o podwyższonej opłacie.
  • Nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących.
  • Możliwość korzystania z centrali przez użytkowników zewnętrznych z zachowaniem numeracji wewnętrznej (zdalny pracownik).
  • Prezentacja numeru.
  • Obsługa zapowiedzi głosowych.
  • Obsługa IVR.
  • Zapis wykazu rozmów do bazy danych.
  • Taryfikacja wspólna/oddzielna dla każdego użytkownika.
  • Konfiguracja łącza backupowego – automatyczne wyjście połączenia przez inne łącze.
  • Konfiguracja zachowania centrali w zależności od pory godziny/dnia/miesiąca (różne zapowiedzi, różne mapowanie, itp.).
  • Monitoring pracy systemu.

Jak to działa?

Korzyści naszej oferty

Optymalizacja kosztów

Można w prosty sposób wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii VoIP, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.

Niezawodność

Doskonałe parametry techniczne i serwery, które zostały odpowiednio przygotowane do nieprzerwanej długotrwałej pracy, sprawiają że zachowana jest ciągłość pracy i korzystania z Wirtualnej Centrali OneFone.

Wysoka dostępność

Umożliwiamy pełną redundancję łącza, co zapewnia dostępność na poziomie 99,99%.

Elastyczność

Systemem skalowalny, który pozwala na szybkie i proste podnoszenie przepustowości i odpowiednie dostosowanie się do potrzeb Operatora.

Wsparcie techniczne

Monitoring i pomoc techniczna 24/7.

Copyright 2020 by OneFone S.A.
All rights reserved.
Design: cary.pl / Code: getron.pl