Wirtualna centrala abonencka
Wirtualna Centrala OneFone to system umożliwiający Operatorom sprzedaż usług telekomunikacyjnych pod własną marką. Operatorzy, dostawcy Internetu lub innych usług mogą w prosty sposób wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii VoIP, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.
System autorskiej Wirtualnej Centrali OneFone oparty jest na rozbudowanej funkcjonalności, a także na wielu punktach wymiany ruchu głosowego z najważniejszymi krajowymi operatorami telekomunikacyjnymi, jak również międzynarodowymi. Jest to rozwiązanie umożliwiające sprzedaż usług głosowych w oparciu o najnowsze technologie.
Wirtualna Centrala OneFone daje Operatorom możliwość zarabiania na połączeniach przychodzących, wychodzących, na abonamentach i na szerokim wachlarzu funkcjonalności. Interfejs Wirtualnej Centrali OneFone dostępny jest na stronie internetowej, co daje możliwość łatwej, prostej i kompleksowej obsługi abonenta przenoszącego swoje usługi, począwszy od składania zamówień, modyfikacji oraz reklamacji, a nawet obsługi odpowiedzi na zamówienia. Operator może każdemu swojemu klientowi definiować oddzielne taryfy i abonamenty, a w razie potrzeby, także blokować prezentację numeru. Jedną z funkcjonalności jest możliwość przypisania każdemu klientowi panelu abonenckiego dla dostępu do bilingu on-line. Wirtualna Centrala OneFone umożliwia również prezentację statusów wykorzystanej numeracji, numerów przydzielonych, uruchomionych i wykorzystanych, wyświetla wszystkich zdefiniowanych oraz zalogowanych użytkowników.
Wirtualna Centrala OneFone została zaprojektowana i zbudowana w taki sposób, by zapewnić niezawodność działania usług, nawet w przypadku awarii jednego z elementów systemu. Podstawą jest serwerownia i serwery, które zostały odpowiednio przygotowane do nieprzerwanej i długotrwałej pracy. Wirtualna Centrala OneFone jest systemem skalowalnym, który pozwala na szybkie i proste podnoszenie przepustowości i odpowiednie dostosowanie się do potrzeb Operatora. Monitoring 24/7 zarówno systemu, jak i serwerów, pozawala na szybką reakcję w przypadku wykrycia awarii, co daje Operatorowi gwarancję ciągłej, nieprzerwanej pracy i korzystania z Wirtualnej Centrali OneFone.
W ramach Wirtualnej Centrali OneFone każdy Operator będzie mógł zrealizować następujące usługi:
- Obsługę połączeń przychodzących i wychodzących.
- Dodawanie i usuwanie użytkowników.
- Przekierowanie połączeń.
- Obsługę numeracji wewnętrznej i zewnętrznej oraz przenośność numeracji abonenckiej.
- Połączenia w jakości HD.
- Przełączanie rozmowy – transfer ślepy i/lub transfer z zapowiedzią.
- Billing on-line.
- Poczta głosowa: Voice2Email / Email2Voice.
- Usługi faksowe: Fax2Email / Email2Fax.
- Blokada rozmów/wybranych kierunków dla wybranych użytkowników.
- Blokada numerów o podwyższonej opłacie.
- Nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących.
- Możliwość korzystania z centrali przez użytkowników zewnętrznych z zachowaniem numeracji wewnętrznej (zdalny pracownik).
- Prezentacja numeru.
- Obsługa zapowiedzi głosowych.
- Obsługa IVR.
- Zapis wykazu rozmów do bazy danych.
- Taryfikacja wspólna/oddzielna dla każdego użytkownika.
- Konfiguracja łącza backupowego – automatyczne wyjście połączenia przez inne łącze.
- Konfiguracja zachowania centrali w zależności od pory godziny/dnia/miesiąca (różne zapowiedzi, różne mapowanie, itp.).
- Monitoring pracy systemu.