Ta strona używa ciasteczek (cookies). Są one niezbędne do jej prawidłowego działania. Dowiedz się więcej Rozumiem

Telefonia stacjonarna

Usługa Telefon OneFone, czyli telefonia internetowa VoIP. Jest to innowacyjne rozwiązanie telekomunikacyjne skierowane do wszystkich użytkowników Internetu, w szczególności do małych i średnich przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego rozbudowanego systemu telekomunikacyjnego.

Klient w ramach oferty Telefon OneFone zachowuje numery telefoniczne, z których korzysta obecnie lub otrzymuje numery telefoniczne z odpowiedniej strefy numeracyjnej. Dodatkowo korzystanie z usług telekomunikacyjnych, takich jak wirtualny fax, telekonferencje, nagrywanie połączeń, menu głosowe IVR pozwala, by niewielkim kosztem stworzyć profesjonalne biuro obsługi klienta. Usługa Telefon OneFone dostępna jest za pomocą kilku terminali końcowych: tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do bramki VoIP, telefonu IP, jak również Softphone’u, czyli aplikacji instalowanej na komputerze, smarfonie lub tablecie.

W ofercie Telefon OneFone znajduje się również nowość na rynku telekomunikacyjnym – telefon nomadyczny oraz możliwość utworzenia Infolinii 800 i 801.

W ramach naszej oferty każdy Klient będzie mógł:

  • Dowolnie przekierowywać połączenia.
  • Nagrywać prowadzone rozmowy telefoniczne.
  • Odebrać każde przychodzące połączenie telefoniczne, Twój numer już nigdy nie będzie zajęty.
  • Mieć jeden numer telefonu dla całej firmy oraz posiadać nieograniczoną ilość numerów wewnętrznych.
  • Zracjonalizować wydatki na połączenia telekomunikacyjne.
  • Uruchomić profesjonalne Infolinie 800 i 801.
  • Dowolnie przekierować połączenia telefoniczne.
  • Kontrolować biling – bezpłatny wgląd w połączenia 24/7. Możliwość sprawdzenia połączeń przychodzących i wychodzących o dowolnej porze w dowolnym dniu.
  • Korzystać z poczty głosowej.
  • Wysyłać Fax2mail/mail2Fax.
  • Uruchomić zapowiedzi głosowe.
  • Uruchomić skrzynkę głosową.
  • Uruchomić skrzynkę faksową.

Oferta

  Telefonia 0 Telefonia 200 Telefonia 500
Abonament9,00 zł netto19,00 zł netto39,00 zł netto
Ilość minut w abonamencie0200500
Wirtualny Fax7,00 zł netto7,00 zł netto7,00 zł netto
Ilość linii telefonicznych112
Cena za minutę połączenia z numerami stacjonarnymi0,15 zł netto0,14 zł netto0,14 zł netto
Cena za minutę połączenia z numerami komórkowymi0,25 zł netto0,24 zł netto0,24 zł netto

 

 

Jak to działa?

example_image

Korzyści naszej oferty

Redukcja kosztów

Cena abonamentu i połączeń dopasowana do potrzeb klienta, tanie połączenia krajowe i zagraniczne, uproszczenie infrastruktury telefonicznej.

Mobilność numeru

Numer telefoniczny jest przypisany do firmy, a nie do jej siedziby, co sprawia, że można z niego korzystać w dowolnym miejscu.

Dostępność

Usługa jest dostępna z poziomu różnych urządzeń: komputerów stacjonarnych, notebooków, tabletów i smartfonów.

Przeniesienie numeru

Możliwość szybkiego i prostego przeniesienia numeru od dotychczasowego operatora.

Komfort rozmowy

Rozmowy telefoniczne w jakości HD.

Usługi dodatkowe

Szeroki wachlarz usług dodatkowych w elastyczny sposób dobrany do potrzeb klienta.

Wsparcie techniczne

Monitoring i pomoc techniczna 24/7.

Opcje dodatkowe

Telefon nomadycznyjest to usługa łącząca w sobie dwie inne: telefonu stacjonarnego i telefonu przenośnego. Użytkownik telefonu nomadycznego może wykonywać połączenia w obrębie jednego kodu pocztowego (BTS) podawanego przy pierwszym połączeniu.  Dostępny jest również model telefonu z wifi, wówczas telefon nomadyczny zastępuje telefon stacjonarny i router. Połączenia wykonywane są w oparciu o ruch głosowy GSM. Co najważniejsze opłaty są jak za telefon stacjonarny.

Infolinia 800 i 801jest to usługa polegająca na uruchomieniu ogólnopolskiego numeru telefonicznego zaczynającego się od 800 XXX XXX lub 801 XXX XXX. Infolinie informacyjne zapewniają łatwy i szybki kontakt z firmą poprzez zautomatyzowany i profesjonalny sposób przekazywania informacji. Infolinia informacyjna 800 jest bezpłatna dla Klienta, natomiast w przypadku infolinii 801 część kosztów połączenia ponosi również Klient. Rozwiązanie to najczęściej wybierają firmy z sektora B2B, jak również instytucje finansowe, banki etc.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę przenieść swój dotychczasowy numer do OneFone?
Odp.

Tak, możesz przenieść numer w całej Polsce od wszystkich krajowych operatorów. Wystarczy, że zadzwonisz na numer Biura Obsługi Klienta  i nasi specjaliści dopełnią w Twoim imieniu wszelkich formalności.

Czy potrzebuję nowego telefonu decydując się na usługi OneFone?
Odp.

Nie, możesz wykorzystać własny telefon stacjonarny podłączony do bramki VoIP, jak również Softphone’u, czyli aplikacji instalowanej na komputerze, smarfonie lub tablecie. Możesz jednak zdecydować się na telefon IP z oferty OneFone.

Czy w razie awarii OneFone będzie mi działał telefon?
Odp.

Tak, w razie awarii usługi oferowanej przez OneFone Twój telefon nadal będzie działał, bowiem alternatywnie będzie można skorzystać z dotychczasowej linii telefonicznej. W przypadku osób nie posiadających alternatywnej linii telefonicznej u innego operatora telefon nie będzie działał do momentu usunięcia awarii przez OneFone.

Jak długo trwa przeniesienie numeru?
Odp.

Wszystko zależy od formy i trybu złożenia wniosku. W przypadku, gdy łączy Państwa z dotychczasowym Operatorem umowa terminowa, proces przeniesienia będzie trwał dłużej. Natomiast, gdy mają Państwo numer pre-paid (na kartę) lub umowę na czas nieokreślony, proces przeniesienia może trwać krócej. Standardowo od 7 do 30 dni, w ekstremalnych przypadkach 2 dni.

Czy przeniesienie numeru będzie się wiązało z dodatkowymi kosztami?
Odp.

Nie, przeniesienie numeru telefonu do OneFone jest bezpłatne. Nie są pobierane z tego tytułu żadne opłaty.

Numer z którego korzystam nie jest zarejestrowany na mnie. Czy mogę podpisać umowę z OneFone?
Odp.

Tak, jednak przed podpisaniem Umowy z OneFone należy dokonać cesji numeru u dotychczasowego operatora świadczącego usługi.

Czy mogę przenieść numer od zagranicznego operatora?
Odp.

Nie, ale jeśli zaistnieje taka potrzeba, możemy zapewnić Twojej firmie zagraniczny numer telefonu.

Jakie dokumenty muszę posiadać w przypadku przeniesienia numeru do OneFone?
Odp.

Dokumenty wymagane od klienta biznesowego:

  • dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia umowy;
  • zaświadczenia o numerach REGON i NIP;
  • wpis do CEIDG w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej;
  • wpis do KRS w przypadku spółek prawa handlowego;
  • wniosek o przeniesienie numeru;
  • oświadczenie NP, Umowa, Pełnomocnictwo – wzory dokumentów dostępne są na naszej stronie internetowej;
  • ostatnia faktura.

Copyright 2020 by OneFone S.A.
All rights reserved.
Design: cary.pl / Code: getron.pl