Ta strona używa ciasteczek (cookies). Są one niezbędne do jej prawidłowego działania. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polityka prywatności

Polityka prywatności

 

  • Administratorem danych osobowych jest OneFone S.A. z siedzibą w Oleśnicy, ul. Lwowska 31/201, 56–400 Oleśnica, zarejestrowana w KRS pod numerem 0000550474. Możliwe sposoby kontaktu z Operatorem:
    • w formie pisemnej na adres korespondencyjny: OneFone S.A. ul. Lwowska 31/201, 56-400 Oleśnica;
    • telefonicznie pod numerem infolinii: 71 711 71 11 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora);
    • e-mailowo pod adresem: biznes(at)onefone.pl.
  • Administrator, zgodnie z RODO, nie wyznaczył inspektora ochrony danych.
  • Dane Abonenta są przez Operatora przetwarzane w celach:
    • wykonywania Umowy zawartej pomiędzy Abonentem a OneFone S.A. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
    • realizacji przez OneFone obowiązków przewidzianych w prawie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), w tym w szczególności:
      • wystawiania i archiwizowania faktur oraz dokumentów księgowych,
      • sprawozdawania uprawnionym organom państwowym informacji o adresie oraz rodzaju świadczonej Usługi,
      • realizacji prawidłowego kierowania połączeń na numery alarmowe na podstawie lokalizacji świadczonej Usługi;
    • składania ofert marketingowych świadczonych przez OneFone, a zwłaszcza ofert przedłużenia aktualnych umów oraz przedstawienia oferty nowych Usług, które spółka jest w stanie świadczyć na rzecz Abonenta (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  • Odbiorcami danych Abonenta są: akcjonariusze oraz pracownicy spółki w minimalnym zakresie, niezbędnym do prawidłowej realizacji Umów zawartych między Abonentem a spółką.
  • Dane Abonenta nie będą przekazywane do żadnych organizacji międzynarodowych oraz żadnego państwa trzeciego.
  • Dane osobowe Abonenta będą przechowywane przez OneFone w okresie 12 miesięcy od daty zakończenia umowy pomiędzy Abonentem a spółką w celu realizacji Umowy oraz rozpatrywania skarg i roszczeń związanych z Umową, oraz przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych do celów statystycznych i archiwizacyjnych.
  • Abonent posiada prawo do żądania od spółki OneFone:
    • dostępu do swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 15 RODO);
    • sprostowania oraz uaktualnienia swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 16 RODO);
    • usunięcia swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 17 RODO);
    • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 18 RODO);
    • przenoszenia danych (na warunkach określonych w art. 20 RODO).
  • Niezależnie od praw wymienionych powyżej Abonent posiada prawo cofnięcia zgody (danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • W przypadku uznania przez Abonenta, że OneFone przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, Abonentowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Dane Abonenta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Copyright 2025 by OneFone S.A.
All rights reserved.
Design: cary.pl / Code: getron.pl