Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych jest OneFone S.A. z siedzibą w Oleśnicy, ul. Lwowska 31/201, 56–400 Oleśnica, zarejestrowana w KRS pod numerem 0000550474. Możliwe sposoby kontaktu z Operatorem:
- w formie pisemnej na adres korespondencyjny: OneFone S.A. ul. Lwowska 31/201, 56-400 Oleśnica;
- telefonicznie pod numerem infolinii: 71 711 71 11 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora);
- e-mailowo pod adresem: biznes(at)onefone.pl.
- Administrator, zgodnie z RODO, nie wyznaczył inspektora ochrony danych.
- Dane Abonenta są przez Operatora przetwarzane w celach:
- wykonywania Umowy zawartej pomiędzy Abonentem a OneFone S.A. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- realizacji przez OneFone obowiązków przewidzianych w prawie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), w tym w szczególności:
- wystawiania i archiwizowania faktur oraz dokumentów księgowych,
- sprawozdawania uprawnionym organom państwowym informacji o adresie oraz rodzaju świadczonej Usługi,
- realizacji prawidłowego kierowania połączeń na numery alarmowe na podstawie lokalizacji świadczonej Usługi;
- składania ofert marketingowych świadczonych przez OneFone, a zwłaszcza ofert przedłużenia aktualnych umów oraz przedstawienia oferty nowych Usług, które spółka jest w stanie świadczyć na rzecz Abonenta (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Odbiorcami danych Abonenta są: akcjonariusze oraz pracownicy spółki w minimalnym zakresie, niezbędnym do prawidłowej realizacji Umów zawartych między Abonentem a spółką.
- Dane Abonenta nie będą przekazywane do żadnych organizacji międzynarodowych oraz żadnego państwa trzeciego.
- Dane osobowe Abonenta będą przechowywane przez OneFone w okresie 12 miesięcy od daty zakończenia umowy pomiędzy Abonentem a spółką w celu realizacji Umowy oraz rozpatrywania skarg i roszczeń związanych z Umową, oraz przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych do celów statystycznych i archiwizacyjnych.
- Abonent posiada prawo do żądania od spółki OneFone:
- dostępu do swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 15 RODO);
- sprostowania oraz uaktualnienia swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 16 RODO);
- usunięcia swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 17 RODO);
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (na warunkach określonych w art. 18 RODO);
- przenoszenia danych (na warunkach określonych w art. 20 RODO).
- Niezależnie od praw wymienionych powyżej Abonent posiada prawo cofnięcia zgody (danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku uznania przez Abonenta, że OneFone przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, Abonentowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane Abonenta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.